doradental.com.tr - Hizmetlerimiz

DORA TIBBİ CİHAZLAR SAN. TİC. LTD. ŞTİ. / Hizmetlerimiz

Teknik Servis Çağrı Merkezi;

Teknik Servis Çağrı Merkezine  0 (212) 635 30 23 ve 0 (212) 635 30 24   numaralı telefonlardan  veya  0 (546) 635 30 23 whatsapp hattımızdan hafta içi 09:00 - 18:30  ve Cumartesi günleri 09:00 - 15:00 saatleri arasında ulaşabilir, kısa bir süre içinde her marka ve model cihazınız ile ilgili tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimiz tarafından yanıt alabilirsiniz. Ayrıca  bilgi@doradental.com.tr  adresine e-posta atarak servis kaydı bırakabilirsiniz.

Çağrı merkezimiz kendisine gelen tüm çağrıları yanıtlar ve arıza durumunun takibi için müşteri kaydını alır, arızayı kendi bünyemizde bulunan ilgili personele ileterek size bilgi ve çözüm önerisi olarak geri dönüş sağlar. Konunun tam çözüme ulaşması için gereken tüm organizasyonu sağlayarak hızlı sonuca ulaşılması için tüm süreci dikkatlice takip eder.

Montaj, Demontaj, Kurulum ve Altyapı Hizmetleri;

Dora Dental tarafından satılan, üretilen veya haricen alınan ürünlerin bir yerden başka bir yere yada muayenehane içerisinde farklı bir yere sökülüp kurulması, bunlar için gerektiğinde altyapı projesinin hazırlanıp uygulanması, çeşitli ürünlerin montajı ve benzeri hizmetler servisimiz tarafından sağlanmaktadır. Firmamız ayrıca anahtar teslim klinik kurulumu ve danışmanlık hizmetlerini de kendi bünyesinde bulunan personeli ile yürütmektedir.

Satış;

Dora Dental, disribütörlüğünü, bayiliğini ve üretimini yaptığı ürünler haricinde, müşterinin isteği doğrultusunda talep edeceği diğer klinik gereçlerini de en uygun fiyatlarla sunmaktadır.